close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תלבושות לחינה לשדרוג לאירוע מושלם

מערכת שורשכח תשרי, תשפ27/10/2019

בבחירתה של שמלת כלה מושקעת מחשבה גדולה, זאת כולנו יודעים, ומה בדבר הבחירה בשמלת חינה? אולי תתפלאו, אך גם בכך יש להשקיע מחשבה רבה

תגיות:
צילום: שמח לנשים
בחירת תלבושות לחינה אינה עניין של מה בכך, אלא דורשת מחשבה רבה. בבחירתה של שמלת כלה מושקעת מחשבה גדולה, זאת כולנו יודעים, ומה בדבר הבחירה בשמלת חינה? אולי תתפלאו, אך גם בכך יש להשקיע מחשבה רבה. ומה בדבר בחירת תלבושות לאורחים? ניחשתם נכון, גם כאן. איך בוחרים, על מה חשוב להקפיד ואילו גורמים משפיעים על המחיר, כל זאת ועוד במאמר הקצר שלפנייך. מרגישה מבולבלת? תקדישי כמה דקות קריאה ואנו בטוחים שלאחר מכן תרגישי מומחית של ממש בנושא.

תלבושות לחינה – יוצאים לדרך
ראשית ולפני הכול חשוב לנו לציין כי המטרה שאת צריכה לראות לנגד
צילום: שמח לנשים
עינייך היא נוחות. יש לבחור בתלבושות איכותיות ויפות אך גם באלו המאפשרות לך להרגיש בנוח ככל הניתן על רחבת הריקודים. ערב החינה גדוש ועמוס בריקודים ועל כן זהו שיקול עיקרי בהחלט שיש לקחת בחשבון. במרב המקרים המעצבת בה תבחרי לעיצוב התלבושות אחראית גם על הפקת האירוע, כך שבהחלט תהיה מודעת לכך.

אפשרות נוספות העומדת בפנייך היא החלפת 2-3 שמלות במהלך האירוע. הרעיון הוא לבחור בשמלה מפוארת (ולרב לא נוחה במיוחד) עבור קבלת פני האורחים שבתחילת האירוע, ולהחליף לשמלה קלילה ונוחה יותר בשלב הריקודים. אנו יודעים שאת מעוניינת להופיע בשמלה מפוארת, אך זכרי כי לרב זו תהיה פחות נוחה. אם אינך בטוחה בדיוק באיזו אופציה לבחור, הרגישי בנוח להתייעץ עם המומחים שלנו בכל שלב בדרך.

אפשרות נוספת - עיצוב ייחודי ומקורי
בעוד בעבר זוגות רבים "הסתפקו" בתלבושות מסורתיות ופשוטות באופן יחסי, כיום רבים מהם בוחרים בייבוא או אף בתפירה בעיצוב אישי של תלבושות לחינה. חשוב לציין כי מדובר הן בתלבושות עבור נשים והן עבור גברים. באירוע החינה נוהגים רב בני הזוג להחליף שלושה סטים של תלבושות.

עלויות לתלבושות
כאמור, קיימים מספר גורמים המשפיעים על עלותן של תלבושות לחינה. סוג הבד, האם התלבושות נתפרו ידנית וכמובן מספר התלבושות המוזמנות לאירוע (בהתחשב במספר האורחים). נוסיף ונאמר כי מגוון האפשרויות לבחירת תלבושות הוא רחב, כמעט אינסופי.

אנחנו כאן לשירותך
אירוע החינה הוא מבין האירועים המרגשים והצבעוניים ביותר המסמלים את תחילת חייהם של הזוג הצעיר, ומאופיינים במיוחד על ידי אותן תלבושות ייחודיות. צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותך ולהציע לך, לחתן ולאורחיך מגוון עצום, צבעוני ומושלם של תלבושות מקסימות. למידע, פרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית – הרגישי בנוח ליצור אתנו קשר לכל שאלה וצוות המומחים שלנו יעמוד לרשותך.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה